آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ

۴- پس از انتخاب برنامه مورد نظر، وارد صفحه نصب شده و اطلاعاتی راجع به برنامه و تصاویری از نحوه عملکرد آن مشاهده می کنید. ۵- در پنجمین مرحله آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ ، باید برنامه دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس گزینه Install را بزنید. ۶- پس از نصب برنامه، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید برنامه را باز کنید یا نه. اگر نمی خواهید اپلیکیشن را باز کنید، فقط منو را ترک کنید و بعدا در My Apps آن را باز کنید. ۷- توجه داشته باشید که تنظیمات منو در تلویزیون های تولید سال ۲۰۱۴ یا پیش از آن کمی متفاوت است. نصب بازی روی تلویزیون سامسونگ یا سایر تلویزیون های اسمارت، شامل نصب بازی هم می شود. یعنی شما می توانید چند بازی هم روی تلویزیون تان نصب کرده و برای سرگرمی از آنها استفاده کنید. برای نصب بازی روی تلویزیون سامسونگ خود باید اول از اتصال اینترنت مطمئن شوید. مطلب آموزش اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت شما را با مراحل اتصال اینترنت آشنا می کند.

  1. نحوه راه اندازی گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ
  2. پشتیبانی از فناوری UHD Dimming
  3. فناوری Supreme UHD Dimming
  4. هارد SSD
  5. قابلیت پخش محتوای ۳۶۰ درجه
  6. قابلیت پخش محتوای ۳۶۰ درجه به کمک ۳۶۰ Video Player
  7. پشتیبانی از فناوری HDR و فرمتهای HDR10+ و HLG

سامسونگ یک طراح و تولید کنندهی پر قدرت در تلویزیون است و طیف وسیعی از LCD و QLED را با فناوریهای روز دنیا و طراحیهای جذاب به بازار ارائه میدهد که نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است. اما خرید تلویزیون سامسونگ با این حجم از تنوع میتواند برای هر کاربر یا مصرفکنندهای سخت باشد. در ادامه نگاهی به آخرین محدودههای تولیدی این برند انداختهایم تا در تصمیمگیری برای خرید به شما کمک کرده و با ویژگیهایی که محصولات جدید و فوقالعاده این برند دارند، بیشتر آشنا شویم. این برند به دلیل طیف گستردهای از تلویزیونهای ۴K و ۸K با صفحه نمایشهای LCD و QLED که دارد، بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان است. تلویزیونهای سامسونگ معمولا با جدیدترین فناوریها و همچنین ویژگیهای پیشرفته پیشرو بوده و مدلهای بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار میدهد. ویژگیهای بسیاری وجود دارد که بر اساس آنها تلویزیونهای QLED و LCD سامسونگ را برجسته میشود. در Neo QLEDها کنترل بیشتری بر رنگ و قسمتهایی از صفحه که روشن هستند، وجود دارد.

حتما بخوانید
معروف ترین تلویزیون های سال 1402 به انتخاب کاربران

تلویزیون سامسونگ برای درآمد

چرا عکس تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهمترین و گرانترین قطعات تلویزیون به حساب میآید. اگر خطوط عمودی که بر روی صفحهنمایش تلویزیون به نمایش درمیآیند از بالاترین نقطه نمایشگر تا پایینترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معناست که یا برد تیکان تلویزیون آسیبدیده است یا فلتهای ارتباطدهنده. منتهی اگر این خطوط عمودی از وسط نمایشگر تا پایین یا بالا کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیبدیده است. وارد شدن ضربه و رطوبت به تلویزیون از مهمترین عواملی هستند که موجب خراب شدن پنل تلویزیون میشوند. بنابراین از بروز چنین اتفاقاتی در تلویزیون خود جلوگیری نمایید تا پنل آن آسیب نبیند و درصورت بروز مشکلی برای آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید. با استفاده از کنترل از راه دور وارد Service Mode بشوید. POWER ON, MUTE, MENU, مولودی مال INFO. وارد گزینه ی ۸ بشوید ، تنظیمات تیونر را تنظیم نمایید.

حرفه ای ها و معایب تلویزیون سامسونگ

شما می توانید ابعاد تقریبی تلویزیون های مختلف را در مدل های ارائه شده در بالا به دست بیاورید. اندازه های دقیق تر در سایت سامسونگ و به زبان فارسی در دسترس شما خواهد بود. در مرحله بعد فاصله نشیمن و تلویزیون را بررسی کنید. اندازه مناسب را با توجه به اطلاعات جدول بالا بدست بیاورید. البته در سبک زندگی منازل ایرانی این فاصله اه بیشتر است، اما شما می توانید به نسبتی مناسب از عملکرد تلویزیون در فواصل مختلف دست پیدا کنید. در کل صفحه نمایش بزرگتر با لذت بیشتر تماشای تلویزیون همراه است. اما این افزایش اندازه، با افزایش تصاعدی قیمت نیز همراه است. با توجه به بودجه مد نظر خود اندازه مناسب را انتخاب کنید. نکته قابل توجه دیگر به خصوص برای خانواده های بیشتر از دو نفر، گسترده دید در تلویزیون ها و حفظ کیفیت برای تماشا گرانی است که در زاویه های کناری تلویزیون قرار می گیرند. در این مرحله از راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ، به سراغ فناوری صفحه نمایش بروید. بهتر است انتخاب پایه شما فناوری LED و انتخاب نهایی شما، فناوری Neo QLED باشد. استفاده از پنل های LCD با نور پس زمینه یکپارچه که در نسل های ابتدایی این تلویزیون ها دیده می شد، لذت کنتراست بالا در تصویر را از شما دریغ می کند. تلویزیون های QLED و SUPERUHD از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت متعادل تری نسبت به Neo QLED دارند. کیفیت تصویر ۴K برای تلویزیون بهترین تصمیم در شرایط کنونی است. زیرا علاوه بر فیلم های ۴K موجود و کانال آزمایشی صدا و سیمای ایران در حال حاضر، با راه اندازی کانال های ۴K در سال های پیش رو، شما از کیفیت تصویر و صدای بسیار
بالاتری بهره مند خواهید شد. در بخش کیفیت تصویر در مقاله بالا، اختلاف کیفیت این فرمت ها نمایش داده شده است.

حتما بخوانید
راهنمای خرید جهیزیه از دیجی‌کالا؛ خانه‌ی بختت را آنلاین بچین

در تصویر زیر به خوبی شاهد تفاوت وضوح و کنتراست بالای تصویر با تکنولوژی HDR در تلویزیون سامسونگ و در تلویزیون های بدون تکنولوژی HDR هستید. وجود رنگ های واقعی در تلویزیون باعث نمایش بیشتر جزئیات تصاویر و واقعی تر شدن آنها می شود. با برخورداری تلویزیون ۴K سامسونگ RU7100 از تکنولوژی Pur Color محتوای مورد علاقه خود را با رنگ های واقعی تماشا کنید. کیفیت رنگ ها و برخورداری از طیف گستره تر از رنگ ها در یک تلویزیون تاثیر زیادی بر tv سامسونگ کیفیت تصویر دارد. به همین دلیل سامسونگ از تکنولوژی Pur Color در تلویزیون ۲۰۱۹ خود استفاده کرده است. به کمک این تکنولوژی رنگ های واقعی و طبیعی را در تصاویر مشاهده خواهید کرد. فیلم ها و برنامه های خود را با کیفیتت فوق العاده و رنگ های واقعی مشاهده کنید. با استفاده از تکنولوژی PurColor در تلویزیون RU7100 رنگ های واقعی تری را تجربه خواهید کرد. تفاوت رنگ در تلویزیون سامسونگ RU7100 با سایر تلویزیون ها را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

  • مجهز به Film Mode برای تماشای بهتر فیلم و سریال
  • دارای تکنولوژی Digital Clean View
  • فول اچ دی (Full HD)
  • دارای حالت Game Optimizer برای اجرای بازیهای کامپیوتری
  • گیم پس (انجام رایگان تمامی بازی های گیم پس)
  • منبع تغذیه: برق متناوب ۲۴۰-۱۰۰ولت، ۵۰/۶۰هرتز
  • دارای تکنولوژی Analog Clean View
  • برخوردار از فناوری DLNA

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان تلویزیون خرید سامسونگ ممکنشده باشد. در این قسمت ما قصد داریم به بررسی مشخصات تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ AU8000 به صورت تخصصی تر بپردازیم. تلویزیون سامسونگ AU8000 از تلویزیون های سری ۸ سامسونگ می باشد که در سال ۲۰۲۱ معرفی و روانه بازار شده است. این تلویزیون جزو تلویزیون های ارزان قیمت به حساب می آید اما کیفیت بالایی دارد و امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. تلویزیون AU8000 مدل جدید تر تلویزیون تلویزیون سامسونگ TU8000 است. تلویزیون کریستال AU8000 دارای صفحه نمایش ۵۰ اینچی کریستال ال ای دی می باشد که نسبت به تلویزیون های LED معمولی کیفیت تصویر و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. این تلویزیون از کیفیت تصویر ۴K UHD پشتیبانی می کند و دارای رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ می باشد. پشتیبانی می کند. این تلویزیون با دارا بودن تکنولوژی Dynamic Crystal Color توانایی تولید رنگ های زنده و طبیعی را دارد و طیف گسترده ای از رنگ ها را به شما ارائه می دهد.

حتما بخوانید
هرآنچه که باید درباره‌ی پارچه‌‌ی لینن بدانید

قیمت اسپیکر تلویزیون سامسونگ چقدر هست؟ سلام خسته نباشین برد تیکان سامسونگ مدل۵۵ju7960موجود دارین ؟ باسلام وادب واحترام تعمیرکارهستم ازاصفهان .اردستان.مزاحم میشملامپهای فلورسنت تلویزیون LA32B350F1S رامیخواستم. سلام باید تعویض گردد اما فعلا پنل اصلا تو بازار نیست. با سلام تلویزیون ۲۶اینچ سامسونگLCD من به علت نوسان برق دیگه روشن نشد به احتمال زیاد برد تغذیه سوخته خازن ها را عوض کردم درست نشد احتمالا اون دو تا ای سی سوخته راهنمائی می فرمائید باید چکار کنم.قطعه آن موجود هست؟ ۴۸ اینچ منحنیرو میخام؟ پیچ هایی که برای نصب به پایه میخوره و تعدادش. ۸ تا هستش آیا موجود دارید؟ سلام باند پایین سامسونگ سری ۵ موجود دارید؟ صفحه ال ای دی تلویزیون سامسونگ ۵۵ مدل JUC8920 موجوده جهت تعویض ؟ اگه هست هزینه اش چقدره ؟ صفحه مانیتور ال ای دی سامسونگ خمیده ۵۵ اینچ مدل juc8920 موجود دارید ؟ سلام مین برد اصلی lcd32 سامسونگ موجود دارید چنده؟ پایه رومیزی برای تلویزیون ال ای دی مدل UE40F6500 دارید؟ اگر بله قیمتش رو می فرمایید؟

در نسخه های جدید سیستم عامل تایزن ، سهولت کاربری بیش از پیش است . جا به جایی میان قسمتهای متعدد و باز بسته کردن پنجره ها با سرعتی بالا همراه است و هیچگونه تاخیری دیده نمیشود . سیستم عامل تایزن اتصال دستگاه های خارجی را به سرعت تشخیص و بارگذاری میکند . این قابلیت تاثیر بسیار زیادی در بالابردن کیفیت کاربری سیستم عامل دارد . سیستم عامل جدید تایزن ، برای بارگذاری اطلاعات سایر پلتفرمها نیز راه حل گذاشته است . پیشتر اشتراک گذاری محتوا مابین دستگاه ساخت شرکتی غیر از سامسونگ با تلویزیون سامسونگ امری مشکل و گاه غیر ممکن بود . در مدلهای جدید تایزن این مشکل به صورت کامل مرتفع شده و سایر دستگاه ها نیز میتوانند با تلویزیون ،ست شوند. به طور مثال محصولات شرکت اپل مانند ایفون – ایپد- مک و … از طریق مکانیزم Airplay قادرند به تلویزیون سامسونگ متصل شوند و اطلاعات را ردبدل کنند . بر روی تلویزیونهای هوشمند شرکت SAMSUNG امکانات متعدد و پیشرفته ای نصب شده است .

حتما بخوانید
نیاز به داشتن ضبط قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره شبکه‌ها

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت تلویزیون سامسونگ.

دیدگاهتان را بنویسید